keskiviikko 20. syyskuuta 2017

Rotary-tapaaminen


Hola taas!
Tää postaus tulee olemaan enemmän kuvia kuin tekstiä. Eilen eli 19.9 oli mun ensimmäinen Rotary-tapaaminen. Tapaamisen tarkoituksena oli tutustuttaa minut omaan klubiini, joka on musta vastuussa täällä.

Kuitenkin päivä alkoi siitä, että menin normaalisti kouluun klo kahdeksaksi. Koulupäivä oli normaali  eli oppitunneilla en ymmärtänyt sanaakaan ja välitunnilla olin kavereiden kanssa. Koulun päätyttyä eli n. klo 14 kävelin ulos koululta ja menin tien toiselle puolelle, jossa mun h-vanhemmat olikin mua odottamassa. Siitä lähdettiin ajamaan kohti Maspalomasia eli Las Palmasista n. 60km etelään. Ajomatkat tuntuvat täällä tosi lyhyiltä sillä on niin paljon, mitä katsella. Ajomatka kesti kuitenkin n. tunnin verran ja sitten oltiin Maspalomasissa. Kokous oli Maspalomas nimisen rannan vieressä olevassa hotellissa.Kun ajettiin hotellin pihaan niin mun tutor oli meitä vaistassa siinä hotellin ovella.

Mentiin sisään niin siellä oli meidän lisäksi 8 ihmistä. Kokous alkoi sillä, että meille tarjoiltiin ruoka.
Menu
Alkuruuaksi oli trooppinen salaatti, jossa oli normaalit salaatti ainekset, mutta lisäksi hedelmiä, avokaadoa ja kananmuna. Pääruokana oli kauniin maiseman lohi perunoiden ja vihannesten kanssa. Lopuksi meille tarjoiltiin vielä musta viidakon kakku (?). 
Kuva kakusta.
Ruuan jälkeen alkoi ns. virallinen osuus eli oli vuorossa viirien vaihto. Sain siis mun Suoomen Rotary-klubista viirin, jonka toin tänne paikalliselle klubille tuliaisiksi ja muistoksi. Sain myös takaisin paikallisen klubin viirin, jonka vien vuoden jälkeen takaisin mun Suomen klubille. Annoin samassa hässäkässä myös erään kirjan mun klubille, joka kertoo Suomesta.
Viirin vaihto
Rotary-klub Arucaksen edustus



Mun h-vanhemmat reunoilla ja mun tuutor mun vieressä.

Vielä ikuistettiin se hetki kun annoin Suomi-kirjan heille.

Otettiin vielä huviksi kuva musta sen rannan edessä :D
Kun tultiin rannalta niin mun tuutor antoi mulle vielä pienen lahjan. Hän sanoi, että ei viitsi ostaa mitään isoa, kun tietää kuinka paljon tavaraa mulla tulee olemaan vuoden päätteeksi.
Tuo flamingo on siis pieni pussukka ja "Paz y Amor" on avaimenperän tapainen, mutta ajattelin laittaa sen kiinni mun matkalaukkuun. (Paz y Amor tarkoittaa rauhaa ja rakkautta)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti