maanantai 9. lokakuuta 2017

Amadores ja Puerto de Mogán 7.-8.10.

Hola!
Mun tekstit on selvästi nyt painottunut viikonlopuista kertomiseen ja sama jatkuu. :D Eli perjantaina 6. päivä me lähdettiin illalla koulujen ja töitten jälkeen ajamaan kohti etelää ja erityisesti kaupunkia nimeltä Amadores. Matka kesti n. 2 tuntia, koska käytiin matkalla pizzalla. On niin outoa, kuinka erilaista pizzakin on täällä verrattuna Suomeen. No voisin alkaa nyt analysoimaan pizzojen eroja, mutta voin sitten kirjottaa siitä erillisen tekstin. :D Perjantai oli lähinnä vain saapuminen asunnolle ja iltatoimia. Kello siis oli tässä vaiheessa jo melkein kymmenen illalla. Lauantaina tuli täyteen ensimmäiset 4 viikkoa täällä.

Lauantai aamu alkoi sillä, että mentiin vanhempien huoneeseen ja suunniteltiin vähän päivää. Päätettiin, että mennään ensin läheiselle rannalle uimaan ja vuokrattiin tunniksi polkuveneet. Niissä polkuveneissä oli liukumäet, joka oli tosi siistiä. Kun oltiin se tunti niillä polkuveneillä ajeltu, niin siirryttiin siihen rannalle vielä ottamaan aurinkoa ja lisää uimaan. 
Näkymä meidän hotellihuoneesta.
Hotellin parkkipaikalta.

Loikkasin polkuveneestä veteen.
Sukeltelin mun siskon kanssa kalojen kanssa. 
Rannalta kuvaa kirkkaasta vedestä,




Mun ja mun pikkusiskon väriero. :D
 Rannalta lähdettiin läheiseen rantakaupunkiin, jossa käytiin syömässä. Mäkin kokeilin paikallisia ruokia, mutta koska suurin osa niistä oli kalaa niin tilattiin mulle varmuuden vuoksi kanarialainen salaatti. 
Suomi edustettuna tässä rantakaupungissa.




Syömisen jälkeen lähdettiin takaisin hotellille ja uima-altaalle. Kello oli tässä vaiheessa jo n. 18 ja mentiin siis altaalle. Ensin leikittiin siellä altaassa kaikki lapset ja sitten siskot lähti ottamaan kuvia. Jäätiin sinne vielä varmaan tunniksi leikkimään pallolla. Oli kyllä hauskaa.

Sunnuntai aamu alkoi mun osalta kaksi tuntia aiemmin, kuin  muiden, joten menin vaan meidän terassille. Koko päivä oli tosi rento ja vaan oltiin altaalla ja välillä käytiin hotellihuoneessa syömässä ja mentiin takaisin uima-altaalle. Kaikki muut jäi vielä altaalle, mutta mä menin meidän huoneen terassille ottamaan aurinkoa, koska olin ihan poikki kaiken sen uimisen jälkeen. :D Meidän tyttöjen hotellihuone oli siis tossa uima-altaan vieressä.
Pikkuveli ja isosisko uima-altaalla.
Kuuden aikaan lähdettiin ajamaan kotiin. Matkalla alkoi satamaan! Se oli siis toinen kerta muistaakseni, kun täällä on satanut mun ekan kuukauden aikana.
Ajomatkalta kotiin.
Muistakaa, että saa kysellä kaikkea, jos haluaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti